رویه های بازگرداندن کالا

شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌ها و خدمات صابرکالا:

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از فروشگاه اینترنتی صابرکالا به دقت ملاحظه فرمایید.

ورود کاربران به وب‏‌ سایت صابرکالا هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی و سایر خدمات ارائه شده به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات صابرکالا است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین صابرکالا از سوی کاربر است. لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های صابرکالا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های سیف کالا تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات صابرکالا اقدام نماید.

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات صابرکالا استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به صابرکالا ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که صابرکالا به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد. همچنین جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، امکان دارد می شاپ برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه می شاپ را در پروفایل خود لغو کنند.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

صابرکالا به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند. صابرکالا متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت صابرکالا، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید. همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات صابرکالا، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط صابرکالا جزئی از اموال صابرکالا محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار صابرکالا است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای صابرکالا محفوظ می‏‌دارد. علاوه بر این، اسکریپت‌ها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط صابرکالا و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار صابرکالا است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد.

کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب‏‌سایت سیف کالا و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای صابرکالا محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات صابرکالا، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است.  تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی http://saberkala.ir/ و یا http://saberkaala.com/ است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرس‏‌های رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمی‌‏گیریم. وب سایت سیف کالا هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از http://saberkala.ir/ و یا http://saberkaala.com/ و همچنین، هیچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامه‏‌های گفتگوی اینترنتی همچون Yahoo Messenger یا MSN Messenger و غیره ندارد و هیچ ‏گاه با این روش‏‌ها با شما تماس نمی‏‌گیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‏‌توانند از آدرس‌‏های ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

– روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. صابرکالا به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.
– صابرکالا مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای صابرکالا محفوظ است.

– در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت صابرکالا، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای سیف کالا محفوظ است. صابرکالا در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت صابرکالا می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
– کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

خسارت در هنگام حمل و نقل

صابرکالا همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و صابرکالا تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند. آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش صابرکالا اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش صابرکالا ارسال شود.

سرویس مهلت تست ۷ روزه و ۴۸ ساعته صابرکالا

مشتری هنگام تحویل کالا موظف است کالا را بررسی نماید تا از نظر ظاهری کالا شکستگی و یا کسری نداشته باشد چرا که پس از آن صابرکالا مسئولیتی نخواهد داشت همچنین ۷ روز مهلت دارد تا از کالا استفاده نموده و در صورت خرابی امکان تعویض فراهم می باشد.

کالاهای عمده شامل ۴۸ ساعت گارانتی تعویض می باشد.

نمایندگی

صابرکالا در هیچ نقطه‏‌ای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویس‌‏ها، تراکنش‏‌های مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی صابرکالا اطلاع دهید.

چرا یک کالای خاص با قیمت های متداول عرضه می شود؟

با توجه به وجود کالاهای مشابه که کارخانه ها تولید می کنند باعث شده که یک کالا در درجه های کیفی متفاوت و با قیمت های متنوعی عرضه شود.
محصولات عرضه شده در این فروشگاه محصولاتی با بالاترین کیفیت موجود و همان چیزی است که تبلیغات آن را مشاهده می کنید.

چه مقدار زمان می برد تا سفارش به دستم برسد ؟

در صورتی که سفارش شما مربوط به شهرستان باشد در عرض ۲۴ ساعت برای شما ارسال می شود در شهرستان ها بین ۲ تا ۷ روز کاری بعد از واریز وجه کالا محصول مورد نظر برایتان ارسال می شود هزینه ارسال کالا به شهرستان طبق تعرفه پست یا تیپاکس از مشتری دریافت می شود.

آیا همراه سفارش هدیه ای هم ارسال می شود؟

در صورتی که سفارش شما همراه با هدیه باشد ، هدیه همراه آن ارسال می شود

چگونه می توانم یک کالا را سفارش دهم ؟

در صورتی که کالای خاصی از کالاهای سایت مد نظر شما بوده ، می توانید از طریق تلفن های ذکر شده در سایت سفارش خود را اعلام فرمایید و یا به طریق آسان تر می توانید از دکمه خرید استفاده نمایید.

اگر سوالی در خصوص کالایی داشته باشم چطور می توانم آن را بپرسم؟

بخش پشتیبانی و فروش ما همواره آماده پاسخ گویی به سوالات در خصوص کالاهای سایت می باشد شما می نوانید فقط با یک تماس سوالات خود را مطرح نمایید.
همچنین دقت نمایید سایت صابرکالا با سایتهای تخفیف گروهی همکاری نداشته و در برخی موارد افراد متفاوت با استفاده از نام صابرکالا اقدام به فروش کالاهای ارزان قیمت با کیفیت نازل می نمایند

چرا برای شهرستانها نیز درب منزل پول را دریافت نمیکنید و باید قبل از ارسال کالا پول واریز نماییم؟

برای اینکه هزینه تمام شده کالا برای شما خریداران گرامی ارزانتر باشد صابرکالا پس از واریز وجه کالا را ارسال می نماید چرا که در عیر اینصورت باید هزینه ای مجزا به پست داده شود تا مبلغ کالا را برای صابرکالا واریز نماید. همچنین در گذشته مشاهده شد بسیاری از کالاها به دلیل عدم هماهنگی زمان ارسال مرجوع شده و خریداران برای تحویل کالا دچار مشکل می شدند.